Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Valy so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje Valy, d.o.o., Kranj, Cesta na Brdo 52, 4000 Kranj (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri Temeljnem sodišcu v Kranju pod reg. št. 1/00420/00 , matična številka: 5291917, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI83307745, direktor podjetja je Andrej Žagar.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Registracija uporabnika
Za izvedbo naročila je potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na "Registrirajte se!" desno zgoraj in sledite navodilom:
izpolnite polja v okencih in pritisnite na gumb "Registriraj me"
po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite)
ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost "Pozabil sem geslo".
Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga, do 499,00€). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun, ki ga boste poravnali dostavnemu uslužbencu.
- Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja Valy, d.o.o., Kranj.
- Plačilna kartica (Maestro, Mastercard, Visa). Če se odločite za plačilo s kartico, se vam bo po zaključku naročila prikazal obrazec, v katerega vnesite imetnika kartice, številko kartice, veljavnost kartice ter CVC kodo (trimestna številka na hrbtni strani kartice v prostoru za podpis). Podatkov plačilnih kartic ne shranjujemo za prihodnja naročila - ob ponovnem nakupu jo boste morali ponovno vpisati. V primeru nepooblaščene uporabe vaše kreditne kartice pri nakupu se ravnajte po navodilih, ki vam jih določa izdajatelj vaše kreditne kartice ter nas nemudoma obvestite. Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami skrbi sistem Bankart.
- Plačilo na obroke: v spletni trgovini: preko plačilnega sistema Leanpay (do 48 obrokov, maksimalno 5 000,00€, minimalni znesek nakupa 50,00 €, minimalno 3 obroki), fizično v trgovini: Leanpay (do 84 obrokov, maksimalno 12 000,00€, minimalni znesek nakupa 50,00 €, minimalno 3 obroki), Diners (do 36 obrokov, minimalni obrok je 50,00 €, v primeru akcijske cene se popust zniža za 5%), MasterCard izdane kartice pri NLB (do 12 obrokov, minimalni obrok je 50,00€, v primeru akcijske cene se popust zniža za 3%).
- Plačilo koles je možno le po predračunu, s plačilno kartico ali na obroke. Koles s plačilom po povzetju ne pošiljamo. Z osebnim prevzemom v fizični trgovini je možno plačilo z gotovino, leanpay in plačilnimi karticami.
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan, vse dni v tednu. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12 ure bodo realizirana še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner GLS d.o.o. (telefonska št.: 01 500 11 90).
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.
V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi Parcel Shop enoto v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.
Seznam paketnih trgovin se nahaja na spodnji povezavi: GLS Slovenija.
Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici Valy, d.o.o., Kranj, Cesta na Brdo 52, 4000 Kranj.
Cene in stroški dostave
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena velja pri nakupu v spletni trgovini in v trgovini na Kokrici pri Kranju pri plačilu z gotovino ali z nakazilom po predračunu.
Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Dostava je za vsa naročila nad 50,00 € brezplačna. Stroški dostave pri naročilih manjših od 50,00 € znašajo 5,00 € in so enotni za celo Slovenijo. Dostava za države EU razen Hrvaške je 20,00 €, za Hrvaško 10,00 €. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava kolesa in večjih paketov po dogovoru in vas obvestimo takoj, ko je naročilo obdelano!
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Osebni prevzem
Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. Osebni prevzem je možen v trgovini Valy, d.o.o., Kranj, Cesta na Brdo 52 na Kokrici pri Kranju v delovnem času trgovine. Plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami na prevzemnem mestu je mogoče. Spletna cena velja le pri plačilu z gotovino!
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.
Nekateri artikli nimajo "zelene kljukice". Te artikle naročate preko elektronske pošte ali telefona in vam ga prav tako dostavimo, ko je na zalogi.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
1. korak - pregled naročila
2. korak - izbira načina dostave
3. korak - izbira načina plačila
4. korak - pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
5. korak - zaključeno naročilo.
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
V primeru, da se ne želite prijaviti v internetno trgovino, lahko želeno blago naročite preko elektronske pošte trgovina@valy.si ali telefona v delovnem času trgovine Valy, d.o.o., Kranj.
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb "Oddaj naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Zgodovina nakupov V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na "Moj profil". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moji nakupi".
Pravica do odstopa od nakupa
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v 14 dneh.
Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Valy, d.o.o., Kranj, Cesta na Brdo 52, 4000 Kranj. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine brez stroškov pošiljanja, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, ki se lahko podaljša za 15 dni, v kolikor se potrošnika pred potekom 30 dni obvesti o podaljšanju, ter seznani z razlogi za podaljšanje. V kolikor izdelek ni popravljen v roku 45 dni ima potrošnik pravico do zamenjave za nov oz. enakovredni in brezhibni izdelek.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se odpravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.
Popusti in promocijske kode
Občasno vam bomo ponudili promocijske kode za popust, ki jih lahko unovčite v naši spletni trgovini.
Splošne promocijske kode za popuste so objavljene na naši spletni strani in naših družbenih omrežjih. Splošne kode veljajo na spletu in/ali v fizičnih trgovinah, odvisno od posamezne promocije. Ob vsaki promocijski akciji bodo pogoji za koriščenje promocijske kode navedeni na vidnem mestu v spletni trgovini. Posamezno promocijsko kodo lahko vsak uporabnik koristi enkrat ali večkrat, odvisno od posamezne promocije.
Unikatno promocijsko kodo, lahko izkoristite samo v spletni trgovini www.valy.si. Ne velja v fizični trgovini in pri izdelkih, ki niso vključeni v akcijo.
Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki bodo zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali v e-sporočilu, ki vsebuje kodo. Promocijske kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno.
Promocijsko kodo za popust vnesete v košarico v polje pod vprašanjem Imate promocijsko kodo za popust? in pritisnete gumb aktiviraj. Znesek popusta bo prikazan v povzetku naročila. Vpisati je možno le 1 kodo popusta. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov promocijskih kod in podobno. Promocijske kode veljajo samo na še ne znižane artikle z izjemo nekaterih akcij, kjer bo objavljeno, da veljajo tudi na že znižane artikle.
Če imate z uporabo kod za popuste kakršnekoli težave, stopite v stik z nami prek kontaktnega obrazca ali pokličite našo službo za podporo kupcem na telefonsko številko 00 386(0)4 20-45-007 (od ponedeljka do petka, od 10.00 do 18.00 ure).
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Promocijske kode ne veljajo za artikle z uveljavljeno garancijo najnižje cene.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Neskladnost blaga
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Blago ni skladno kadar niso izponjene vse zahteve po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Valy, d.o.o., Kranj, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Valy, d.o.o., Kranj in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Valy, d.o.o., Kranj. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko kontaktnega obrazca, ki je enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Valy, d.o.o., Kranj ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. PR, šport in trgovina, d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:Spletno reševanje sporov.