Trgovina in servis z vami že od 1989

Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger

Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
-11%
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
  • Peaty`s orodje s "črvi" Holeshot Tubeless Puncture Plugger
Peaty`s Holeshot Tubeless Puncture Plugger je priročno orodje s 6 črvi za popravilo - krpanje tubeless plaščev
  • Redna cena:

    27,99 €

  • Popust:

    3,09 € (11%)

  • Spletna cena:

    24,90 €

  • Najboljša cena* v 30 dneh: 24,90 € (0%)

Zaloga: na zalogi

Imam vprašanjeDodaj v košarico

Opis izdelka

Peaty`s Holeshot Tubeless Puncture Plugger set s "črvi" za popravilo oz. krpanje tubeless plaščev je eden od najhitrejših in najpreprostejših načinov za popravilo lukenj v plašču, ki jih tesnilo ne more. Peaty`s Holeshot Tubeless Puncture Plugger ima edinstveno enostranska zasnova vilic - "črv" oz. čep preprosto potisnite in zavijte v kavelj vilic ter vstavite v plašč. Luknja se ne poveča in črva ponovno ne izvlečete iz plašča.

Lastnosti:
- Vsak komplet je opremljen z enim listom 3 mm čepov in enim listom 1,5 mm čepov, ki so shranjeni v notranjosti orodja.
- Pusti čep vsakič na mestu, ne da bi ga potegnil nazaj iz pnevmatike
- Vilice imajo ostro konico in so zelo tanke, da ne povečajo velikosti luknje, ki je že tam, kot večina tradicionalnih izdelkov na trgu
- Narebričene vilice in rebrast pokrov/ročaj za dodaten oprijem
- Tesnilni o-obročki naredijo orodje vodoodporno
- Vilice iz nerjavečega jekla 316
- Ohišje iz eloksiranega aluminija 6061
- Na voljo v 12 Chris King barvah



PRIHRANI PLAŠČ - PRIHRANI VOŽNJO
Ko vozite brez zračnice, morate biti pripravljeni na vse razmere. Obstaja nekaj lukenj, ki jih preprosto ne morete popraviti s tekočino proti predrtju – klasika je plosko predrtje ali »kačji ugriz«, kjer je mehka pnevmatika stisnjena med robom trdega platišča in veliko tršo skalo. Če imate srečo, da ne počite obroča boste zelo verjetno imeli dve luknji v plašču, eno na vrhu in eno tik ob robu. Luknje ob obroču pnevmatike so sovražnik tesnilne tekočine za pnevmatike, ker centrifugalne sile, ki jih ustvari vrteče se kolo vržejo tesnilno maso navzven proti vrhu pnevmatike pri čemer tesnilna masa ne ostane ob obroču. Da bi bile stvari še slabše se v ovinku upogiba rob pnevmatike, zaradi česar se luknja znova odpre, tako da, tudi če jo tesnilna tekočina začasno popravi, se bo verjetno znova odprla zaradi sil v ovinku. Brez čepa - "črva" za pnevmatiko bi torej pnevmatika s kačjim ugrizom običajno končala z zračnico v njej ali še huje – šla v smetnjak!

NE LE KLASIČEN IZDELEK ZA KRPANJE TUBELESS PLAŠČEV
Orodja za krpanje tubeless plaščev obstajajo že leta. Večina proizvajalcev je kopirala orodje za motorje in ga prilagodila za gorska kolesa. Pri Peaty's so preoblikovali čep za tubeless plašče, da bo popravilo vašega plašča kar se da preprosto in enostavno.

EDINSTVEN DIZAJN VILIC
Peatyjeva edinstvena enostranska zasnova vilic omogoča enostavno navijanje čepkov različnih velikosti v vdolbino vilic in potiskanje naravnost v pnevmatiko. Odprta stran vilic nato omogoča, da orodje preprosto izvlečete nazaj iz luknje, ne da bi z njim izvlekli čep. Uporaba je zelo hitra in vsakič zagotavlja popolne rezultate.

MAJHNO IN KOMPAKTNO ORODJE
Listi vtičev so shranjeni v samem orodju in vse skupaj je zasnovano tako, da je čim manjše in lažje za enostavno shranjevanje.



NAVODILA ZA UPORABO
1. Odvijte pokrov z orodja, odstranite zamaške in jih pospravite na varno mesto.

2. Privijte pokrovček na dno vilic, da ustvarite trden ročaj.

3. Poiščite predrtje in odstranite morebitne ostanke tako, da luknjo očistite s koničasto narebričeno teksturo na gredi vilic.

4. Izberite čep prave velikosti, da zapolnite luknjo, vedno je najbolje, da je nekoliko večji od luknje – če je črv premajhen ga bo zopet potegnilo nazaj.

5. Sredino čepa tesno zavijte v nastavek vilic.

6. Močno stisnite pnevmatiko, da izolirate predrtje, nato pa - pazite, da ne potisnete preveč navznoter in ne preluknjate traku platišča - potisnite čep v luknjo, tako da približno 10 mm štrli ven.

7. Izvlecite vilice in pazite, da čep pustite v pnevmatiki.

8. Čepe - "črve" ovijte nazaj okoli vilic in ponovno privijte pokrov.

9. Ponovno napolnite pnevmatike na ustrezen tlak s svojim polnilnikom za pnevmatike CO2 ali tlačilko

10. Nadaljujte z vožnjo!